duminică, 27 mai 2012

Ministerul cercetărilor acțiunilor intreprinse de foștii miniștri PDL

Eduard Hellvig a declarat că a avut o discuţie informală cu ministrul Internelor pentru a-i cere ajutor în anchetarea modului în care au fost cheltuite fondurile în mandatul Elenei Udrea, conform http://www.pesurse.ro/#/

"Am cerut ajutor pentru Corpul de control, să ne acorde asistenţă în controalele care vor urma la anumite sectoare de activitate, lucrări derulate cu resurse financiare de la bugetul de stat. Cred că avem nevoie de acest ajutor, competenţa trebuie utilizată pentru a descoperi dacă au fost folosite resurse financiare cu alte scopuri, să ştim ce preluăm", a declarat Eduard Hellvig.

Ministrul a adăugat că "nu e posibil ca pe 27 aprilie şi 5 mai, care a fost zi de sâmbătă, să se facă plăţi şi să se semneze contracte de 100 de milioane de euro".

"De unde graba asta? Se temeau că nu mai conduceau ministerul? De unde atâta disponibilitate de a utiliza resursa bug etară cu frenezie înainte de alegeri?", s-a întrebat ministrul, într-o conferinţă de presă desfăşurată la PNL Arad

Inreplica conform, http://www.ziare.com/ Elena Udrea precizeaza ca in ultima zi la care se refera Hellvig, ea nu mai era ministru. "Daca am inteles bine, ultima zi de mandat era cand nu mai eram eu ministru. Iau declaratiile actualului ministru ca declaratii de campanie electorala. Sunt intr-o campanie a USL si in acest cadru consider declaratiile domnului care conduce ministerul", a spus Udrea, la Romania TV.

"Eu ii doresc domnului ministru sa aiba macar 10 la suta din rezultatele pe care le-am avut eu. Ma astept ca, dupa aceste verificari, sa-mi multumeasca public pentru ce gaseste", a precizat fostul ministru.

Ancheta MAI care o vizeaza pe Udrea: S-au facut plati de 100 milioane euro sambata

De asemenea, Udrea i-a recomandat lui Hellvig sa inceapa cercetarile de pe vremea lui Calin Popescu Tariceanu, avand in vedere ca, la venirea sa la minister, nu erau criterii pentru distribuirea banilor, acestea fiind introduse de ea.

"Vorbim de un ministru care, deocamdata, taie panglici la proiecte realizate de mine", a conchis Udrea.

Niciun comentariu: