miercuri, 2 mai 2012

M. R. U. - Doua luni , trei interviuri și șapte zile.

Doua luni , trei interviuri și șapte zile atât a avut nevoie Ungureanu pentru a reface ceva ce numai Băsescu mai reușise până acum.
Am ajuns de unde am plecat. S-a refăcut mult mediatizata coaliție care-l propunea pe Johannis prim-ministru. Am putea spune ca nu am evoluat deloc, sau ca am involuat, ținând cont de faptul ca acum chiar au ajuns la butoane, printr-un șantaj parlamentar, dar democratic. Acesta este parlamentul tarii noastre, produs al sistemului de vot inventat tot de ei.
Totuși dacă privim la rece, lucrurile stau mult mai bine. Situația economica și financiara a tarii este vizibil mai stabila și cu perspective bune, justiția a început sa funcționeze cât de cât, cei ce iubesc ciolanul s-au strâns grămada și pot fi identificați de electorat ca fiind un întreg, PDL-ul poate sa-și facă o analiza în propria ograda, înainte de alegerile parlamentare, pentru a ști exact pe ce oameni se bazează și sa se concentreze mai mult pe imaginea partidului, neglijat în favoarea guvernării.
Marele câștig al PDL-ului este MRU, care a creeat panica în rândurile strategilor acestei adunături împotriva poporului. Nu toți sunt conștienți de ceea ce fac si de ce sau adunat . Unii se afla acolo din conjunctura, alții de inganfati ce sunt, alții se cred urmașii de drept al unui partid istoric al cărui lideri de s-ar trezi din morti, ar face imediat infarct, dar cei mai multi se afla acolo din interese personale sau de grup,si aproape toate financiare.
Cu alte cuvinte tot raul spre bine.
Părerea lui Googu...

Niciun comentariu: