Lucrurile pe care le spune Viorel Hrebenciuc sunt la fel de interesante ca cele pe care le lasă în suspans. Iar pe Hrebenciuc nu prea îl poţi suspecta că i-a scăpat porumbelul, deşi nu sunt adeptul infailibilităţii sforarului PSD. Dar omul nu e deloc un habarnist într-ale internetului . Iar poveşti pe tema asta s-au scris destule în presă. Astăzi a fost într-un panel la RoNewMedia, alături de Bogdan Teodorescu, Zsolt Nagy şi Costi Rogozanu, şi a lansat câteva idei ce merită rostogolite aici.
“Uitaţi-vă la revoluţiile din nordul Africii. Am încercat şi noi ceva de genul ăsta în ianuarie, unele subiecte ne-au reuşit, altele, nu. Dar nu intru în detalii….”
“De foarte multe ori ne-a ajutat internetul pentru că acolo poţi fi necunoscut. Eu nu văd online-ul ca pe o campanie directă. Eu mă refer la campania persuasivă, la manipulare.”
“Nu te întrebi cum a apărut Piaţa?”
“E o mare bătălie pe bazele de date. Unii umblă după CNP-uri, eu umblu după adrese de email”.
“O mulţime dacă stă 2-3 zile în piaţă, începe să-i placă. Apar chioşcurile cu băutură…. (amintindu-şi o negociere de la Reşiţa, cu sindicaliştii).”
“Nu ştiu câţi postaci au alte partide, dar la noi sunt puţini, nu avem mai mult de cinci, dar şi aceia doar în perioadă de campanie.http://voxpublica.realitatea.net/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu