miercuri, 18 aprilie 2012

Crin Antonnecu nu s-a trezit la timp.

Liderul Crin Antonescu a reușit să lipsească la debutul ședinței cu deputații USL programată astăzi la Palatul Parlamentului pentru a se analiza perspectivele de “preluare a majorității” la Cameră, așa cum pompos anunța omologul său Victor Ponta cu câteva zile în urmă.
Sursa: VLAD STANESCU-EVZ
După un moment de derută în rândurile liberale, liderul de grup Călin Popescu Tăriceanu, a preluat frâiele ședinței până la sosirea liderului de partid.
Recent, preşedintele PNL a replicat acuzelor că nu s-ar trezi devreme, ţinând să precizeze că doarme cât vrea, că se scoală atunci când vrea. Antonescu a mai precizat că, de obicei, doarme în dormitor şi că rămâne în stare de veghe cât vrea el.
“Adevărul este că mă trezesc când vreau eu, indiferent ce cred despre asta prieteni, adversari. Mă trezesc când vreau eu, foarte, foarte des mă trezesc devreme, nu ca să le dau lor socoteală. Mă ocup de educaţia unui copil încă mic, care are şcoală de dimineaţă. Când ajungi să discuţi despre un om şi principala acuză pe care i-o aduci este că ai auzit tu că se scoală târziu, înseamnă că eşti un găinar din punct de vedere ideologic, politic", a spus Antonescu, pentru zidezi.net.

Niciun comentariu: